خرید کف کاذب

خرید کف کاذب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

برای خرید کف کاذب نیاز است بدانید این کف‌پوش که از جنس PVC یا وینیل ساخته شده، برای پوشش کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این نوع کفپوش به دلیل مزایای زیادی که دارد، محبوبیت بسیاری در بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است که می‌توان به نصب آسان، قابلیت شستشو، مقاوم بودن در برابر خط و خش، قابلیت بازیافت و ظاهر زیبا اشاره کرد. اما نکته‌ای که باید در خرید کف کاذب مورد توجه قرار دهید، رعایت کیفیت و معیارهای استاندارد در انتخاب محصول است. برای خرید کف کاذب، بهتر است از برندهای معتبر و با نام و نشان تجاری شناخته شده استفاده کنید. همچنین، برای اطمینان از کیفیت محصول، نیاز است از فروشگاه‌های مجاز همانند نویسا فلور قیمت کف کاذب را استعلام بگیرید و خرید نمایید.

alt

اطلاعات بیشتر در مورد خرید کف کاذب

کف کاذب چیست؟

یکی از موضوعات مهمی که پس از خرید با آن مواجه می‌شویم، نحوه نصب کف کاذب می‌باشد. بهتر است بدانید کف کاذب در حال حاضر در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانطور که در مقالات اشاره شده، برای برخی از محیط‌ها می‌توان از کف کاذب به منظور ایجاد ارتفاع معین استفاده نمود. به همین خاطر از کف کاذب به عنوان کف متحرک و کف های بلندشده نیز یاد می‌کنند. در حقیقت کف کاذب با توجه به اینکه میزان ارتفاع زیادی را از سطوح پایین ایجاد می‌کند، از فاصله کف کاذب تا سطوح زیرین می‌توان به منظور بکارگیری تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و غیره در مراکز صنعتی، تجاری اداری به کار گرفت.

کف کاذب چیست؟

چگونگی نصب کف کاذب

کف کاذب از جمله تجهیزات پیشرفته محسوب می‌شود که توانسته استانداردهای اروپایی را نیز از آن خود سازد. بهتر است بدانید  خرید کف کاذب بدون دانش قبلی می‌تواند باعث ایجاد پرداخت هزینه‌های اضافی و بالا برای قیمت کف کاذب شود. در نظر داشته باشید هنگامی که می‌خواهند آن را نصب کنند نیازی نیست تا کف ساختمان را خراب نموده و سپس به نصب این تجهیزات بپردازند بلکه بدون ایجاد خرابی قابلیت نصب اینگونه سازه‌ها وجود دارد..

اجزای کف کاذب

با توجه به اینکه خرید کف کاذب بسیار طرفدار دارد، آگاهی از اجزای تشکیل دهنده آن به شما در یک خرید ایده‌آل کمک خواهد کرد. از اجزای اصلی که در این تجهیزات وجود دارد می‌توان به استرینگر، پایه و تایل اشاره نمود.

اجزای کف کاذب
نیاز به مشاوره درباره کف کاذب دارید ؟

آیا برای خرید کف کاذب نیاز به مشاوره دارید؟

با مشاورین شـرکت نقـش نویـسا در ارتباط باشید.

درباره شـرکت نقـش نویـسا

آشنایی با تاریخچه شـرکت نقـش نویـسا

شرکت نقش نویسا در سال 1373 به عنوان شرکت مهندسی و ساختمانی تاسیس گردید اما از سال 1390 بطور تخصصی وارد مبحث تولید و واردات انواع کف کاذب شد. امروز این شرکت با بهره‌مندی از تجربه 11 ساله در این خصوص و استفاده از مهندسان و متخصصان تولید، مفتخر است عنوان کند یکی از بهترین محصولات کف کاذب فولادی و آلومینیومی را با قیمت رقابتی وارد بازار نموده است تا “خرید کف کاذب” را با خیالی راحت انجام دهید.

درباره شـرکت نقـش نویـسا
در مورد کف کاذب سوالی دارید؟

در مورد خرید کف کاذب سوالی دارید؟

برای ما کامنت بگذارید🔻

همه چیز در مورد خرید کف کاذب

خرید کف کاذب چه مزایایی دارد؟

افرادی زیادی هستند که می خواهند برای خرید کف کاذب اقدام کنند اما پیش از اینکه کف کاذب را خریداری کنند باید نسبت به مزایای آن اطلاعات زیادی داشته باشند و از قیمت کف کاذب اطلاع کسب کنند. در این مقاله می‌خواهیم به بیان مزایای تهیه کف کاذب بپردازیم.

توجه داشته باشید خرید کف کاذب و نصب آن با توجه به اینکه در مقابل ورود حشرات، رطوبت و غیره از خود مقاومت نشان می دهند و همچنین به عنوان یک عایق صوتی عمل می کند، بهترین گزینه برای منازل چوبی است. مورد دیگری که بهتر است بدانید این است که بر اساس کیفیت کف کاذب، قیمت کف کاذب هم تغییر پیدا می‌کند و می‌تواند بالاتر رود.

بهتر است بدانید با توجه به اینکه قابلیت جابجایی و نصب آسان را دارد، افراد زیادی می‌خواهند از کف کاذب استفاده نمایند. علاوه بر آن در زیر کف کاذب به راحتی به کابل تلفن، کابل برق شبکه و غیره می‌توان دسترسی پیدا نمود به طور کلی این محصولات دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل ضربه بار و فشار می باشند. کف کاذب به گونه‌ای طراحی شده است که در زمان نصب نیازی نیست تا از پیچ و مهره برای محکم نمودن آن استفاده نمایید. بعد از “خرید کف کاذب” هرگاه از آن استفاده می کنید به راحتی قادر به پوشاندن آنها با استفاده از پارکت و یا موکت هستید در چنین تجهیزاتی معمولاً گرد و خاک وجود ندارد و به آسانی میتوان آنها را تمیز نمود.

خرید کف کاذب چه مزایایی دارد؟

خرید کف کاذب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

بهتر است بدانید کف کاذب با توجه به مزایا و قابلیت هایی که دارد از سوی برخی افراد مورد استفاده قرار می گیرد از جمله کسانی که می خواهند به خرید کف کاذب فولادی و انواع دیگر کف کاذب بپردازند حتماً به نوع کاربری آن و هزینه و قیمت کف کاذب اهمیت می دهند. برای مثال می توان مراکز اداری را نام برد که بر اساس قابلیت‌های کف کاذب به استفاده از آن می پردازند، به همین خاطر اماکن اداری همچون سایر اماکن نیازمند نصب نمودن کف کاذب هستند. به طور کلی با توجه به اینکه خرید کف کاذب در مراکز اداری کاربرد فراوانی دارد افراد زیادی تلاش می‌ کنند تا این گونه تجهیزات را به دست آورند. خریدو تهیه کف کاذب در مراکز اداری معمولاً به خاطر دستیابی راحت به تاسیساتی که در زیرساخت قرار می گیرد مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین به محیطی که در آنجا قرار می گیرد ظاهری زیبا هدیه می کند.

هرگاه کارکنان اداره در رفت و آمد باشند میزان ایمنی بیشتری را احساس خواهند کرد. در واقع استفاده از کف کاذب در مراکز اداری احتیاجی به ایجاد زیرساخت ندارد مگر در برخی از انواع کف های کاذب. به طور کلی بعد از خرید کف کاذب به راحتی می‌توانید آن را حمل کرده و می‌توان آن را به منظور ایجاد تغییر در دکوراسیون اداره جابجا نمود و مجددا آن را نصب کرد.

برای مراکز اداری می توان از خرید کف کاذب آلومینیومی، فولادی و گالوانیزه استفاده نمود. انواع کف کاذب هر یک دارای قابلیت هایی است که می توان از آن برای فضای خاصی استفاده نمود. بهترین نوع کف کاذب که می توان آن را در اداره جات مورد استفاده قرار داد گالوانیزه است. در واقع این گزینه در مقایسه با سایر انواع کف کاذب گزینه بهتری است چرا که قابلیت‌های آن بسیار زیاد است.

معایب خرید کف کاذب

همانطور که می دانید کف کاذب از جمله تجهیزاتی است که در کنار قابلیت هایی که دارد ممکن است یکسری نقاط ضعف نیز داشته باشد از این رو برخی از افراد علاوه بر اینکه مزایای این تجهیزات برایشان بسیار حائز اهمیت است، لذا معایب آن را نیز مد نظر قرار می دهند تا در آینده نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشته باشند. از مهمترین معایب خرید کف کاذب می توان گفت میزان هزینه آن ها و قیمت کف کاذب ممکن است زیاد باشد. در نظر داشته باشید که با توجه به این که سطوح زیرین کف کاذب باز است از این رو احتمال دارد در پایین آن ها حشرات موذی رشد داشته باشد البته این حشرات غالباً در سطوح زیرین قابلیت رشد دارند.

به خاطر داشته باشید اگر خرید و تهیه کف کاذب بر اساس متریال بسیار خوب انتخاب نشود و همچنین شرایط آن فضا مد نظر قرار گرفته نشود لذا میزان ماندگاری آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. در نظر داشته باشید بهره مندی از انواع کف های کاذب منجر می گردد تا بخشی از محیط داخلی آن مکان اشغال گردد. همواره می توانید کف کاذب را از طریق خریداری ظرفیت معین و کم مورد استفاده قرار داد؛ از این رو به کارگیری آن ها ممکن است به صورت محدود باشد لذا در انتخاب آن برای شما یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد. هرگاه قصد خریداری محصولات مختلف از جمله کف کاذب را دارید بهتر است به کسب اطلاعات زیاد و مورد بررسی قرار دادن مزایا و معایب آن بپردازید. پس از انجام تحقیقات لازم به خوبی می توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید کف کاذب برای محیطی که می خواهید آن ها را نصب کنید مناسب است یا خیر؟ مد نظر قرار دادن معایب خرید کف کاذب به شما کمک می‌ کند تا در انتخاب خود دقیق باشید و نسبت به جنس آن ها دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید از عملکرد بسیار خوب آن ها برخوردار شوید.

اجزای تشکیل دهنده کف کاذب

بر اساس نوع کف کاذب همواره مواد گوناگونی در تولید آن ها به کار گرفته می شود. بهتر است بدانید استرینگر از جمله اجزای تشکیل دهنده است که در واقع با استفاده از آن می توان هر یک از پایه ها را به هم متصل نمود. تمامی اجزاهایی که نام برده شد قابلیت اتصال به سر پایه دارند از این رو به منظور حمایت جانبی به کار گرفته می‌شوند.

پنل کف در واقع قسمتی است که از آن به منظور ایجاد پوشش های جذاب به کار گرفته می شود در واقع هر یک از پنل ها می توانند میزان دو و نیم برابر بار را تحمل نمایند که در واقع این موضوع بر اساس استانداردهای بین المللی در نظر گرفته می شود. در حقیقت زمانی که نسبت به این استاندارد به خوبی عمل کنید احتمال سقوط و صدمه رسیدن به افراد بسیار کاهش پیدا می کند.

پایه یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده کف کاذب به شمار می‌رود که غالباً از آن به منظور به وجود آوردن یک محیط میان کف اصلی و کف کاذب استفاده می کنند. در واقع به صورت عمودی است و به منظور نگهداری ساختار کلیه هر یک از کف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول پایه ها قابلیت چسبیده شدن به کف اصلی را دارا هستند و از طریق چسب مخصوص در محیط حفظ می ‌شوند.

استرینگر از جمله اجزای تشکیل دهنده محسوب می شود که به منظور متصل ساختن پایه ها به انتهای پایه قرار می گیرند و در واقع قابلیت پشتبانی از وزن کف در ارتفاعات بیشتر را دارا هستند. بهتر است بدانید استرینگر به منظور فراهم نمودن دستیابی به محیط درونی زمین و ایجاد امنیت برای افراد به کار گرفته می شوند. به خاطر داشته باشید که پنل های مجازی غالباً متشکل از سولفات کلسیم بوده و از خاصیت فیزیکی نیز برخوردار هستند از جمله قابلیت های این ساختار می توان به عایق صوتی بودن آن اشاره نمود که تا حد زیادی باعث جلب توجه در تولید کنندگان و مصرف کنندگان شده است.

همانطور که مطرح شد کف های کاذب در کنار اجزای خود هستند که قابلیت و کارایی مورد انتظار را برای کاربر فراهم می‌کنند. طبیعی است به هر میزان که این اجزا کیفیت بالاتری داشته باشند، در قیمت کف کاذب تغییری ایجاد می‌شود. یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که راه حل پایین آوردن تعرفه کف کاذب از طریق استفاده از اجزای غیر استاندارد و بی کیفیت ممکن است در کاهش قیمت کف کاذب تاثیر گذار باشد، اما در طولانی مدت کف کاذب برای شما به خوبی کار نخواهد کرد و ممکن است در فواصل زمانی زود به زود نیاز به تعمیر داشته باشد.

اجزای تشکیل دهنده کف کاذب

جنس کف کاذب

با توجه به اینکه کفپوش کاذب به صورت گسترده و متنوع در بازار وجود دارد بنابراین پیش از اینکه برای “خریداری کف کاذب” اقدام کنید، بایستی اطلاعات کافی در رابطه با آن به دست آورید و به خوبی مزایا و قابلیت ها و همچنین معایب آن را بشناسید و پس از انجام این کار بایستی بر اساس نوع کاربری فرایند خرید کف کاذب و سفارش آن را انجام دهید. همانطور که اشاره شد باید قبل از خرید کف کاذب بدانید که دارای انواع گوناگونی است که در حقیقت شما می توانید از کف کاذبی استفاده کنید که بهترین جنس و بیشترین قابلیت را برای شما ارائه می کند.

در نظر داشته باشید برخی از کفپوش های کاذب از روکش برخوردار هستند، در واقع از جمله روکش هایی که از آن ها در برخی از کف کاذب، همچون کف کاذب آلومینیومی و کف کاذب فولادی استفاده می کنند روکش pvc و روکش hpl می باشد. به طور کلی در چنین روکش هایی می توان به مزایای آن ها اشاره نمود برای نمونه می توان گفت روکش hpl ضد خش بوده و بسیار طرفدار دارد لذا مصرف کنندگان زیادی می خواهند نسبت به انتخاب یک کف کاذب مناسب برای منزل خود بپردازند.

از جمله ویژگی‌های بسیار مهمی که به شما پیش از خرید کف کاذب کمک می کند آگاهی از میزان رطوبت و دما است. در حقیقت در صورتی که خرید کف کاذب را بر اساس محیطی که در آن زندگی می کنید انتخاب نکنید میزان ماندگاری آن کاهش یافته و دوام نخواهد داشت؛ لذا احتمال فرسوده شدن آن در یک بازه زمانی کوتاه بسیار زیاد است. برای نمونه می توان گفت در صورتی که یک محیط میزان رطوبت زیادی داشته باشد بنابراین به کارگیری کف کاذب آلومینیومی برای چنین اماکن گزینه بهتری است، زیرا ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای اماکنی که میزان رطوبت بسیار زیاد است مناسب‌تر می باشد، از این رو آسیب کمتری را تجربه خواهد کرد. طبیعی است در این مدل کف کاذب به دلیل قابلیت ضد رطوبت بودن و جنس آلمینیومی که در کف کاذب استفاده می‌شود، قیمت کف کاذب نسبت به سایر نمونه ها متفاوت است.

کف کاذب آلومینیومی مناسب چه کسانی است؟

در نظر داشته باشید زمانی که برای یک مکان به تهیه کف کاذب اقدام می‌کنید، به راحتی این محصول بر روی زمین نصب شده و قابلیت های زیادی را برایتان ارائه خواهد کرد. در حقیقت برای تولید این محصول از مواد و متریال با کیفیت عالی استفاده می کنند که مقاومت بسیار خوبی در تحمل بار دارد. از مهم‌ترین خصوصیات این محصول می‌توان به برخورداری از پوشش هایی همچون روکش hpl و روکش pvc، قابلیت نصب فلورباکس و همچنین قرار دادن دریچه دسترسی بر روی کف، برخورداری از طراحی بسیار عالی، داشتن مقاومت زیاد در مقابل هرگونه تغییر شکل، برخورداری از قابلیت حمل آسان و جابجایی، نداشتن سر و صدا از طریق بکارگیری قابلیت صوتی، برخورداری از قابلیت های بسیار مهمی همچون نصب نمودن برخی از پوشش های دیگر همانند سنگ، موکت، ورقه آجدار، چوب و غیره، برخورداری از امکان هوابندی صحیح و مناسب اشاره نمود.

بهتر است بدانید غالباً از کف کاذب آلومینیومی برای برخی از اماکنی همچون اتاق سرور، اتاق داده، مخابرات، پست برق، اتاق کنترل، تاسیسات، مخابرات و سایر محیط هایی که نیازمند دستیابی به زیرساخت دارند استفاده می شود. به طور کلی مناطقی که میزان رطوبت بسیار زیاد است، استفاده از کف کاذب آلومینیومی در کاهش رطوبت و عدم آسیب رسیدن به نواحی مختلف یک محیط بسیار کمک می کند. شما می توانید برای خریداری اینگونه محصولات تمامی مواردی که بیان شد را مدنظر قرار دهید و با در نظر گرفتن این نکات خرید خود را قطعی سازید.

کف کاذب آلومینیومی مناسب چه کسانی است؟

سخن پایانی

از جمله مسائل بسیار مهمی که در زمان خرید کف کاذب برای شما موثر واقع می شود اطلاع کافی از هدف خرید است، بنابراین شما می توانید به عنوان مصرف کننده و خریدار هدف خود را مشخص کنید یعنی بدانید خرید کف کاذب را برای چه محیطی می خواهید مورد استفاده قرار دهید؟ به عنوان مثال زمانی که می‌ خواهید برای یک محیط پر رفت و آمد از کف کاذب استفاده کنید، توجه به ظاهر و زیبایی این محصول برایتان اولویت خواهد داشت؛ لذا در اماکن تجاری، اداری، صنعتی معمولاً سعی می کنند از کف کاذبی استفاده کنند که علاوه بر مقاومت آن ها از زیبایی و طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار باشند. در چنین حالتی است که ارباب رجوع و مشتریان زیادی به سمت آن ها خواهد آمد اما در صورتی که کار متفاوت باشد و شما حتماً نخواهید که آن ها را برای یک محیط کاری مورد استفاده قرار دهید ممکن است ویژگی ها و اولویت هایی که می خواهید یک محصول داشته باشد برایتان متفاوت باشد.

به طور کلی برای هر یک از اماکن می‌توان از کفپوش های کاذبی استفاده کرد که برای آن محیط گزینه بسیار خوبی است. همان طور که قبلا هم اشاره شد کفپوش های کاذب به صورت متنوع در بازار وجود دارد که انتخاب آن ها بسته به نوع کاربری متغیر است. به خاطر داشته باشید متراژ محلی که می خواهید به نصب کف کاذب بپردازید بسیار حائز اهمیت است، به همین خاطر بایستی در زمان اندازه گیری به این نکته توجه زیادی داشته باشید و غالباً بر اساس نیاز یک فضا این گونه تجهیزات را سفارش دهید. در نظر نگرفتن این نکته ممکن است باعث شود قیمت کف کاذب برای شما بیشتر محاسبه شود و موجب شود هزینه کف کاذب بیشتری نسبت به میزان مورد نیاز برای آن فضا بپردازید.

سوالات متداول

اگر هدف از خرید کف کاذب استفاده در محیط صنعتی است پیشنهاد می‌شود از کف کاذب فولادی استفاده کنید. به این دلیل که کف کاذب فولادی قابلیت تحمل فشارهای بسیار زیاد را دارد.

برای اینکه بهترین کف کاذب با توجه به نیازهای خودتان را پیدا کنید، قبل از خرید کف کاذب با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا بهترین راهنمایی‌ها را به شما ارائه کنند.

سوالات متداول
Call Now Buttonمشاوره رایگان