کف کاذب کلسیم سولفات چیست؟ کاربرد های آن

در بین مدل های مختلف کف کاذب می توانید کاربرد های مختلف آنها را تماشا کنید که کف کاذب کلسیم سولفات یکی از پراستفاده‌ترین کف‌های کاذبی است که می‌توانید در نظر بگیرید. شرکت نقش نویسا این نوع کف را با قیمتی ایده آل به شما عرضه می‌کند و بهتر است در مورد مزایا، مشخصات و کاربرد این متریال در بین انواع کف‌های کاذب اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا بتوانید سفارشی آگاهانه را تجربه کنید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

کاربرد کف
استعلام قیمت کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب کلسیم سولفات

برای خرید کف کاذب پیشنهاد ما به شما کلسیم سولفات است. به این دلیل که کف کاذب کلسیم سولفات، ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. سولفات کلسیم بدون آب + فیبر‌ها + الیاف ارگانیک + غیر سمی را در نظر بگیرید، با ساختار کف به صورت کاذب کلسیم سولفات آشنا می‌شوید و می‌توان گفت لایه اصلی این نوع کف از کلسیم ساخته شده است که با پانل‌ها در بر گرفته شده است. پانلی که برای این مدل کف می‌توان انتظار داشت، کلسیم سولفات آنیدره است. کلسیم سولفات آنیدره به معنی بدون آب است. خاطر نشان می‌کنیم که مواد آبزیستی و سمی به هیچ عنوان در مواد تشکیل‌دهنده فیبر مورد استفاده در این کف جایی ندارند.
زمانی که پانل ساخته می‌شود، آن‌ها را با زیر لایه باید پوشش‌دهی کرد. حال به صورت تایل درمی‌آید و لبه‌های خارجی تایل را با نوار پلاستیکی می‌چسبانند. در آخرین مرحله هم با استفاده از چسب، پوشش نهایی را به سطح رویه متصل می‌کنند و به قول معروف می‌چسبانند.
می‌توان این‌چنین گفت که کف کاذب کلسیم سولفات سه نوع سبک، سنگین و متوسط باربری دارد و شما برای محیطی که احتمال ایجاد حریق بالا است، می‌توانید از انواع گفته شده با اطمینان خاطر استفاده کنید؛ به همین دلیل، بررسی موارد استفاده این نوع کف، اینچنین مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.

همه چیز درمورد کف کاذب کلسیم سولفات

مشخصات کف کاذب کلسیم سولفات

کف کاذب کلسیم سولفات ۳۸ دسی‌بل را به عایق صدا، ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر به ضخامت، ۱۵٫۵ کیلوگرم وزن هر پانل و ۴۲ کیلوگرم وزن پانل در هر متر مربع را در بررسی مشخصات کف کاذب کلسیم سولفات به خود اختصاص می‌دهد که بر فروش کف کاذب تاثیر گذار خواهد بود. می‌توان اینچنین گفت 60 در 60 سانتیمتر سایز استانداردی است که برای ساخت پانل‌های این نوع کف می‌توان انتظار داشت. اگر شما به ابعاد بزرگ‌تری نیاز داشته باشید، طبیعتاً سفارش شما برای تولید ابعاد بزرگ‌تر پانل هم امکان‌پذیر است و تا ۴۵ میلی‌متر ضخامت را می‌توانید درخواست کنید.
لایه بیرونی پانل از سنگ طبیعی ساخته شده است و فویل آلومینیوم یا گالوانیزه لایه داخلی را تشکیل می‌دهد. نوار می‌تواند pvc پوشش محیطی را در بگیرد و کلسیم سولفات که با فایبر مسلح شده است را هم به عنوان هسته مرکزی نباید نادیده گرفت.
۵/۴-۶ کیلو نیوتن به باربری بار نقطه‌ای و ۲۲-۲۵ کیلونیوتن به بار گسترده یکنواخت مربوط می‌شوند، این نوع کف می‌تواند 60 دقیقه به راحتی در برابر حریق مقاومت خود را حفظ کند و مهم‌تر از همه در کلاس A2 مصالح ساختمانی جای می‌گیرد.

مشخصات کف کاذب کلسیم سولفات

کاربرد کف کاذب کلسیم سولفات

همان‌طور که قبلاً گفته شد “کف کاذب کلسیم سولفات” سه نوع سبک، سنگین و متوسط باربری دارد. با این وجود موارد کاربرد از این کف هم متفاوت است. معمولاً برای محیط‌های اداری و البته عمومی از نوع باربری سبک می‌توان استفاده کرد. برای مکانی که تجاری و پرتردد است، کف باربری متوسط پیشنهاد مناسبی است.
برای اتاق‌های سرور و عمدتاً مکانی که از تجهیزات مکانیکی استفاده می‌کنند هم نوع بابری سنگین را باید مورد استفاده قرار داد. از جمله موارد استفاده دیگر این کف، می‌توان به کف مورد استفاده در کتابخانه و کف کاذب سینما اشاره کرد کف کاذب سینما تاثیر مستقیمی بر نما و صحنه اصلی دارد. حتی در مراکز کامپیوتری هم کف‌های کاذب کلسیم سولفات بهترین گزینه هستند. معمولاً در انتخاب کف به صورت کاذب اتاق‌های کنترل و Data Center هم می‌توان از این نوع استفاده کرد.

مزایای کف کاذب کلسیم سولفات

صد درصد در هنگام برآورد قیمت کف کاذب همیشه به مزایای کف توجه بیشتری نشان می‌دهید و به همین دلیل، بهتر است کمی در مورد مزایا و قیمت کف کاذب با شما صحبت کنیم تا آگاهانه انتخاب کنید. کف‌های کاذب کلسیم سولفات در مقابل حرارت، آتش‌سوزی و کاهش صدا بسیار مقاوم و بادوام عملکرد خود را نشان می‌دهند.
همچنین در برابر کشش‌های مکانیکی می‌توان گفت که پانل‌های مورد استفاده در این نوع کف که در مواقعی ممکن است از اپوکسی نیز استفاده کنند، بی‌نظیر عمل می‌کنند. اگر به ضریب انتشار صدا فکر می‌کنید، کف‌‌های کاذب کلسیم سولفات ضریب انتشار بسیار پایینی دارند. در برابر بارهای سنگین هم شما می‌توانید، توان باربری بالا و قابل توجهی را در نظر بگیرید. ابعاد این نوع کف، بسیار با دقت تولید می‌شوند؛ چراکه در طی ساخت بسیار فرایند را کنترل شده و با مدیریت عالی می‌توان در نظر گرفت. خاطر نشان می‌کنیم که برای کف‌سازی اتاق‌های تمیز و هر محلی که به ضد استاتیک نیاز دارد، از این نوع کف می‌توان استفاده کرد. با این تفاسیر کاربرد کف کاذب کلسیم سولفات، خرید این نوع کف شما را ترغیب نمی‌کنند؟

مزایای کف کاذب کلسیم سولفات

خرید کف کاذب کلسیم سولفات

شرکت نقش نویسا با فروش کف کاذب کلسیم سولفات می‌تواند نیاز شما را به صورت آنلاین و در کمترین زمان برای فروش کف کاذب ممکن رفع کند. کیفیت، پاسخگویی و قیمت‌های رقابتی 3 مؤلفه‌ای هستند که برای خرید از این مجموعه می‌توانید در نظر بگیرید.
تجربه 11 ساله این مجموعه، قطعاً شما را نسبت به خریدی مقرون‌به‌صرفه ترغیب می‌کند؛ چرا که تجربه ثابت کرده است، شرکتی که سابقه بالایی دارد، قطعاً با تکیه به رضایت مشتریان خود توانسته، ماندگار شود و در مورد این شرکت هم بهتر است بدانید که سرعت بالا در اتمام پروژه، قیمت مناسب برای خرید کف کاذب اقتصادی شما، کیفیت تضمین شده برای هر پروژه و استفاده از کادری حرفه‌ای و مجرب، همگی دلایلی هستند که شما را برای استفاده از محصولات این شرکت همچون کف‌های کاذب مانند کلسیم سولفات مشتاق نشان می‌دهد. کف کاذب کلسیم سولفات یکی از بهترین متریال‌هایی است که شما می‌توانید انتخاب کنید و در طولانی مدت از انتخاب خود رضایت داشته باشید. تنها کافی است قبل از سفارش این متریال با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید. به‌هرحال مشاورین ما با توجه به نوع پروژه می‌توانند شما را در این زمینه با شرایط ایده آل‌تری برای سفارش رو‌به‌رو کنند.

سخن پایانی

در مورد کاربرد، مزایای و مشخصات کف کاذب کلسیم سولفات هر آنچه لازم بود را بیان کرده‌ایم. حال شما می‌توانید بدون دغدغه به مجموعه نقش نویسا مراجعه کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید. این مجموعه بهترین‌ها را با رقابتی‌ترین قیمت عرضه می‌کند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناس سایت در تماس باشید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان