کف کاذب چوب پلاست چیست و چه کاربردی دارد؟

آشنایی با انواع کف کاذب می تواند بسیار مفید باشد درباره کف کاذب بهتر است بدانیم کف کاذب چوب پلاست چیست و چرا این‎چنین مورد استقبال قرار گرفته است، همگی سؤالات پرتکراری هستند که قرار است در ادامه به پاسخ آن‌ها بپردازیم. چوب پلاست یک جایگزین عالی برای چوب شناخته می‌شود که محال است به خاطر ویژگی‎ها و خواصی که دارد، بتوان از استفاده آن چشم پوشی کرد.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

کف کاذب چوب پلاست
خرید انواع کف کاذب
برای خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب چوب پلاست چیست؟

خواص کف کاذب چوب پلاست چیست را باید بعد از معرفی این نوع کف مورد بررسی قرار دهیم. چوب پلاست(POLY WOOD) که به آن کامپوزیت چوب هم می‌گویند یکی از محصولات مدرن و به‌روزی است که در حال حاضر در بین متریال‌های پرکاربرد کف‌های کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نسبت ورق‎های فیبری، ام دی اف و… چوب پلاست بسیار جدید و البته مقرون به صرفه‎تر است.

در ادامه “چوب پلاست چیست” به خواص این متریال و کف کاذب چوب پلاست می پردازیم دقیقاً ظاهری شبیه به چوب دارد که این خود برای بسیاری از مشتریان یک معیار عالی برای خرید محسوب می‌شود که بتوانند حس سرزندگی طبیعت را در فضای داخلی خود به رخ بکشند. در مقایسه با پلاستیک، چوب پلاست بسیار بادوام‎تر شناخته می‌شود، سازگاری بالا با محیط زیست و هم‌چنین استفاده بدون محدودیت درمکان‎های گوناگون را هم در دسته‌بندی خواص کف‌های کاذب چوب پلاست جای می‌دهند.

کف کاذب چوب پلاست چیست؟

همه چیز درباره کف کاذب چوب پلاست

کف کاذب چوب پلاست چه ویژگی هایی دارد؟

سؤال پرتکرار کاربران از کارشناس این مجموعه این است که ویژگی‌های کف کاذب چوب پلاست چیست؟ چرا این نوع کف تا این اندازه مورد استقبال قرار گرفته است؟ آیا ویژگی‌هایی که دارد، خرید آن را مقرون‌به‌صرفه می‌کند؟ در ادامه به ویژگی‌های کف خوش قیمت کاذب چوب پلاست اشاره خواهیم کرد که خود بتوانید، به این سؤالات پاسخ دهید.

کف کاذب ضدآب

برای خرید کف کاذب اغلب معیارهایی را باید مدنظر داشت. یکی از این معیارها ضدآب بودن کف به صورت کاذب است. کف چوب پلاست به صورت کاذب یک محصول کاملاً ضد آب است و شما را از انتخابی که دارید، قطعاً پشیمان نخواهد کرد. ضد آب بودن کف باعث می‌شود تا در مکان‌هایی که احتمال رطوبت بالاست هم بتوان از آن استفاده کرد. متأسفانه برخی از مشتریان همیشه به قیمت ارزان فکر می‌کنند و معیارهای این‌چنینی را در خرید و فروش کف کاذب مدنظر قرار نمی‌دهند. رطوبت و نم به سازه آسیب جدی وارد می‌کند و به همین خاطر، برای افزایش عمر مفید سازه هم که شده، نباید استفاده از چنین متریال‌هایی را نادیده گرفت.حال متوجه شده اید که مهم ترین ویژگی کف کاذب چوب پلاست چیست؟ بله درست است، ضدآب بودن این کف که امروزه مشتریان را برای خرید ترغیب می‌کند.

کف کاذب ضد آب

عایق حرارتی کف

قیمت کف کاذب با توجه به متریالی که دارد، برآورد می‌شود و چوب پلاست از جمله متریال‌های مرغوبی است که به عنوان عایق کف هم شناخته می‌شود و این نمی‌تواند ویژگی کمی باشد. عایق بودن کفی که به صورت کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند در برابر سرما و گرما سازه را به بهترین شکل ممکن حفظ کند. با این حساب این ویژگی هم جزء ویژگی‌های فوق‌العاده ایده آل به شمار می‌آید.

خاصیت آنتی باکتریالی کف

به نظر شما از دیگر ویژگی‌های کف‎ های کاذب چوب پلاست چه می‌تواند باشد؟ آیا ویژگی دیگری وجود دارد که بتواند به قول معروف دهن پرکن باشد و بر خرید کف کاذب تاثیر داشته باشد؟ بله وجود دارد، آنتی باکتریال بودن این کف، یکی از ویژگی‌های بسیار ترغیب کننده‌ای است که نمی‌توان در مورد آن صحبت نکرد.

آنتی باکتریال بودن کف باعث می‌شود تا در برابر باکتری، میکروب و… بتواند  ساختاری مقاوم از خود برجای بگذارد. چوب پلاست متریالی است که حتی در برابر چربی هم دوام خود را همیشه به رخ می‌کشد و کمتر کسی است که به خرید این کف با این مشخصات تمایلی نشان ندهد.

خاصیت آنتی باکتریال کف

عدم انقباض و انبساط کف

کف کاذب چوب پلاست در مقابل منبسط و منقبض شدن هم بسیار مقاوم عمل می‌کند، به صورتی که در هر نوع شرایط آب و هوایی و موقعیت اقلیمی میتوانید بدون دغدغه و استرس خاطر از این متریال برای سفارش کف به صورت کاذب استفاده کنید همچنین قیمت کف کاذب با توجه به خصایت ها و متریال برآورد میشود مهم نیست هوا چقدر گرم و یا چقدر سرد باشد، این نوع کف به هیچ عنوان تغییر حالت نخواهد داد. با این تفاسیر باید دقیقاً متوجه شده باشید که کف کاذب چوب پلاست چیست.

وزن کم کف

فروش کف کاذب چوب پلاست به این دلیل، اینچنین افزایش یافته است که این نوع کف وزن بسیار پایینی دارد. البته فریب این وزن کم را نخورید؛ چراکه استحکام و دوام بالای این متریال غوغا به پا کرده است. به گونه‌ای که در مقابل انواع ضربه، شما می‌توانید به کیفیت و مرغوبیت این متریال و دوام بالایی که دارد، مطمئن باشید.

وزن کم کف

نظافت آسان کف

کف کاذب چوب پلاست چیست را برخی با نظافت آسان و سریع آن به یاد می‌آورند. به این علت که برای نظافت کف از شوینده‌های ملایم مختلفی می‌توان به صورت مطمئن استفاده کرد. حقیقتاً نظافت کف اگر به راحتی ممکن نباشد، در طولانی مدت خرابی‌هایی را با ظاهری زشت و آزار دهنده به وجود می‌آورد. به همین علت، سعی کنید تا حد امکان به ویژگی‌های اینچنینی برای سفارش و خرید کف‌های کاذب توجه بیشتری داشته باشید.

موارد استفاده از کف کاذب چوب پلاست

موارد استفاده از کف کاذب چوب پلاست چیست هم قطعاً سؤال شما و بسیاری از کاربران دیگر است همچنین کاربرد کف کاذب امروزه در فضای داخلی به وفور دیده می‌شود که از این نوع کف استفاده می‌کنند ولی جالب اینجاست که در فضای بیرونی هم قابلیت استفاده از این نوع کف بسیار جذاب و امروزی است. اگر دقت کنید، برخی در اطراف استخر از متریال چوب پلاست به عنوان کف استفاده می‎کنند. روی راه پله، تراس و… هرجایی که فکر کنید می‌توان از این متریال به عنوان کف به صورت کاذب استفاده کرد؛ چون‌که ویژگی‎های خارق‌العاده‌ای دارد.

سخن پایانی

با توجه به آن‎چه گفته شد به ویژگی‎ها، خواص و کاربرد کف‎ های کاذب چوب پلاست پی برده‎اید. به هر حال این سؤال که کف کاذب چوب پلاست چیست نشان می‌دهد که برخی هنوز با ماهیت متریال‌های مورد استفاده در کف‌های کاذب آشنا نشده‌اند. به صورت مختصر و مفید به بررسی این نوع کف پرفروش کاذب پرداخته‌ایم تا انتخاب مقرون‌به‌صرفه و هوشمندانه را تجربه کنید. برای پاسخ به هرگونه پرسش و سؤال در این زمینه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان