کف کاذب فضای باز چیست و چه کاربردی دارد؟

کف کاذب فضای باز چیست؟ پاسخ به این سوال سخت نیست و همانطور که از نام آن مشخص است کف کاذب فضای باز به صورت متداول برای فضاهای باز که رفت و آمد زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید برای طراحی فضای باز از کف کاذب استفاده کنید بهتر است قبل از انتخاب، بیشتر با این نوع کف کاذب آشنا شوید و در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید. در این مقاله از سری مقالات نویسا ابتدا عنوان می کنیم کف کاذب فضای باز چیست و سپس کاربردها، ویژگی و قیمت کف کاذب فضای باز را بررسی می کنیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟
استعلام قیمت کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب فضای باز چیست؟

کف کاذب فضای باز چیست ؟ کف کاذب فضای باز نوعی کف پوششی بوده که روی سطح زمین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این نوع کف های پوششی با متریال های مختلفی ساخته می شوند و باید از استحکام بالایی برخوردار باشند. کف کاذب فضای باز برای فضاهایی که رفت و آمد زیادی دارند و لازم است در برابر بارش و نور خورشید مقاومت زیادی را از خود نشان دهند، بسیار مناسب است. شما باید برای خرید کف کاذب پس از اینکه مطلع شدید کف کاذب فضای باز چیست و چه ویژگی هایی دارد، برای انتخاب نوع آن اقدام کنید.

کف کاذب فضای باز چیست ؟

همه چیز در مورد کف کاذب فضای باز

کف کاذب فضای باز در چه جاهایی کاربرد دارد؟

از کف کاذب فضای باز معمولاً در سالن های ورزشی، رستوران ها، روف گاردن ها، باغ و… استفاده می شود. این نوع کف کاذب به سبب طرح های متنوع و مختلفی که دارد، استفاده از آن برای فضاهایی که نیاز به دلنشین تر شدن برای افراد حاضر در آن را دارند، می تواند جذابیت بسیاری داشته باشد. از آن جایی که کف کاذب فضای باز قابل تنظیم است، شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را به آسانی به دست آورید. قبل از اینکه در مورد ویژگی های این نوع کف اطلاعاتی کسب کنید و  بدانید کف کاذب فضای باز چیست، جالب است در نظر داشته باشید استفاده از کف های کاذب فضای باز موجب افزایش ایمنی و راحتی محیط خواهد شد و علاوه بر این شست و شوی آن ها نیز راحت تر است. برای اطلاع از قیمت کف کاذب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کف کاذب فضای باز در چه جاهایی کاربرد دارد؟

مهمترین ویژگی های کف کاذب فضای باز

اینکه “کف کاذب فضای باز چیست” و چه ویژگی هایی دارد بستگی به جنس آن دارد. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های کف کاذب فضای باز صحبت کنیم باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که از ویژگی های مهم کف کاذب فضای باز دسترسی آسان به تاسیساتی است که زیر کف وجود دارد. علاوه بر این سقف کاذبی که در فضای باز استفاده می شود لازم است در آن از مرغوب ترین متریال به کار گرفته شود تا در برابر ضربه و آسیب های احتمالی سریع خراب نشود.

هنگامی که بدانید کف کاذب فضای باز چیست ، متوجه تنوع آن خواهید شد. برای نمونه برخی از آن ها سنگی هستند. این نوع از کف های کاذب در ابعاد مختلف از سنگ های طبیعی برش خورده شده اند و می توان در روف گاردن ها، استخر ها، رستوران های روباز و  سایر مکان ها از آن ها بهره گرفت. کف های کاذب مناسب برای فضای باز لازم است در برابر باران، آب، گرد و خاک و… مقاوم باشند و به آسانی بتوانند این موارد را از طریق درزهایی که دارند، عبور دهند. البته علاوه بر کف کاذب سنگی برای فضای باز نیز کف های کاذب چوبی که مخصوص اماکن عمومی و فضای باز هستند نیز وجود دارند که پانل آن ها از جنس چوب و پلاستیک است. این نوع از کف های کاذب در برابر عوامل جوی همچون نور خورشید، باد و باران از مقاومت خوبی برخوردار هستند. بنابراین شما می توانید برای خرید کف کاذب از هر نوع کف کاذب که با سلیقه و نیاز شما همخوانی دارد، در فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

قیمت کف کاذب فضای باز

کف کاذب فضای باز چیست؟ همانطور که در مورد آن صحبت کردیم فهمیدیم باید از متریال خاصی در ساخت کف های کاذب فضای باز بهره گرفته شود. به هر میزان که این مواد اولیه مرغوب تر و با کیفیت تر باشند، به طور قطع هنگام فروش کف کاذب قیمت نهایی محصول هم افزایش پیدا می کند. این روزها در کشور ما همه چیز بر اساس نرخ دلار بوده و در قیمت گذاری کف کاذب فضای باز هم قیمت دلار اثرگذار خواهد بود. اگر محصولی که می خواهید بخرید از یک برند بسیار معتبر است اعتبار این برند نیز در نرخ نهایی موثر است. به صورت متداول قیمت کف کاذب بر اساس عواملی همچون شهر محل خرید، فروشگاه محل خرید، برند سازنده و… تعیین خواهد شد؛ بنابراین برای کف کاذب فضای باز نمی توانیم یک نرخ مشخص را بیان کنیم.

 

قیمت کف کاذب فضای باز

 

خرید کف کاذب فضای باز

برای خرید کف کاذب حتما پیش از این که دست به خرید بزنید ابتدا نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. مشخص کنید استفاده از کف کاذب را دقیقاً برای چه فضایی می خواهید. اگر به دنبال خرید کف کاذب فضای باز هستید باید متراژ مورد نظر را تعیین کنید. علاوه بر این نیاز است بررسی کنید محل مورد نظر شما به چه میزان رفت و آمد دارد؛ چراکه به هر میزان این عبور و مرورها از روی کف کاذب بیشتر باشد لازم است در زمان خرید محصولی را انتخاب کنید که از مقاومت بالاتری برخوردار باشد.

 برای خرید کف کاذب فضای باز شما می توانید به صورت اینترنتی هم اقدام کنید. معمولاً فروشگاه ها در خریدهای اینترنتی تخفیف هایی در نظر می گیرند و همینطور نیازی نیست برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود زمان و انرژی زیادی را صرف کنید. شما با خرید اینترنتی کف کاذب می توانید به آسانی نمونه مورد نظر خود را از میان صدها محصول پیدا کنید و در هزینه های جاری صرفه جویی به عمل آورید.

 

خرید کف کاذب فضای باز

 

سخن پایانی

به این پرسش که کف کاذب فضای باز چیست پاسخ دادیم و با تمام ویژگی های آن آشنا شدیم. کف کاذب فضای باز را شما می توانید در انواع مختلفی همچون کف کاذب سنگی و کف کاذب چوبی تهیه کنید. البته همانطور که اشاره داشتیم حتماً میزان عبور و مرور و نیاز خود را بسنجید و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر علاوه بر مطالبی که در این مقاله از آن ها یاد کردیم نیاز به راهنمایی های بیشتری دارید به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و مشاوران ما در نویسا ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این مشاوران ما آماده هستند به شما در زمینه سفارش کف کاذب هم راهنمایی های لارم را ارائه کنند.

 

Call Now Buttonمشاوره رایگان