کاربرد کف کاذب سنگی در محیط‌های گوناگون

کف کاذب سنگی چیست؟ اگر می‌‍خواهید حس و حال خوبی را به فضاهای مختلف ببخشید، بهترین راه برای این کار استفاده از کف کاذب سنگی در دکور مکان‌های مورد نظرتان است. کف‌ کاذب سنگی از انواع کف‌های کاذب است که می‌توانید با کمک گرفتن از آن‌ فضاهایی که مد نظر دارید را به روشی بسیار ساده و آسان به یک محیط  دلنشین تبدیل کنید. اگر مشتاقید بدانید کف کاذب سنگی چیست و چگونه به تغییر و دلنشین کردن محیط‌های شما کمک می‌کند تا پایان این مقاله از سری مقالات نویسا ما را همراهی و اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می‌شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می‌شویم؟
استعلام قیمت کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب سنگی چیست؟

کف کاذب سنگی چیست؟ کف کاذب سنگی از جمله مقاوم‌ترین کف‌ های کاذب به شمار می‌روند که دارای روکشی سنگی یا سرامیک نیستند و تایل آن‌ها کاملاً از سنگ ساخته شده است. شاید برخی کف کاذب سنگی را با کف‌ های کاذبی که از روکش سرامیک ساخته می‌شوند اشتباه بگیرند؛ اما بهتر است به این موضوع اشاره داشته باشیم که کف کاذبی که از روکش سرامیک تولید می‌شود، خود از انواع کف کاذب به حساب می‌آید. مهمترین تفاوتی که کف کاذب سنگی با کف‌ های کاذبی که از روکش سرامیکی ساخته می‌شوند، دارند علاوه بر قیمت کف کاذب دقیقاً همین موضوع بوده که تایل‌ های کف کاذب سنگی کاملاً سنگ بوده اما تایل کف کاذب سرامیک از فولاد تولید می‌شود.

کف کاذب سنگی چیست؟

همه چیز در مورد کف کاذب سنگی

استفاده از کف کاذب سنگی در فضاهای گوناگون

کف کاذب سنگی به سبب طرح‌هایی که دارد می‌تواند در بیشتر فضا ها مورد استفاده قرار بگیرد. از کف کاذب سنگی در اتاق‌های کنترل و مراکزی که رفت و آمد بسیار زیادی دارند، می‌توان بهره گرفت؛ اما به صورت کلی شما می‌توانید از کف کاذب سنگی در فضاهای زیر استفاده کنید:

کف کاذب سنگی برای فضاهای رو باز

با توجه به اینکه کف کاذب سنگی طرح طبیعی سنگ را دارد، کاربرد فراوانی را در فضاهای روباز خواهد داشت. شما می‌توانید برای مکان‌هایی که بیرون ساختمان هستند و محل عبور و مرور افراد به شمار می روند از این مدل کف کاذب بهره بگیرید.

کف کاذب سنگی برای فضاهای رو باز

کف کاذب سنگی در روف گاردن

این روزها می‌توانیم روف گاردن‌های بسیاری را  در ساختمان‌سازی‌های جدید مشاهده کنیم. استفاده از این نوع کف موجب زیبایی هر چه بیشتر این فضا می‌شود. البته به این موضوع دقت داشته باشید که به شما پیشنهاد می‌کنیم به سبب وزن زیادی که کف کاذب سنگی دارد، از آن‌ها در روف گاردن‌ ها بهره نگیرید؛ زیرا موجب نقض اصل بهینه‌سازی ساختمان و سبک‌سازی ساختمان خواهد شد.

مزایای کف کاذب سنگی

به پرسش کف کاذب سنگی چیست را پاسخ دادیم و بهتر است کمی در خصوص مزایایی که این نوع کف دارد نیز هم صحبت کنیم. کف کاذب سنگی علاوه بر اینکه می‌تواند یک زیبایی خاص را به فضاهای گوناگون ببخشد با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد توانسته برای هر مکانی که از آن استفاده می‌شود، همراه با مزایایی باشد. در ادامه به این پرسش که مزایای کف کاذب سنگی چیست؟ پاسخ خواهیم داد:

  • کف کاذب سنگی بسیار مقاوم است و در برابر ضربه دوام بالایی دارد.
  • با نصب کف کاذب سنگی دیگر نیازی به سیمان کشی وجود نخواهد داشت.
  • شیارهایی که کف کاذب سنگی دارد، بسیار منظم است و غبار را به زیرساز هدایت خواهد کرد.
  • کف کاذب سنگی از طرح و رنگ های بسیار جذابی بهره گرفته است.
  • کف کاذب سنگی با توجه به شیارهایی که دارد در صورتی که روی آن آب قرار بگیرد آن را از زیر عبور خواهد داد.
  • کف کاذب سنگی پایه‌های قابل تنظیم داشته و به راحتی تاسیساتی همچون لوله‌کشی و کابل‌کشی را می‌توان در زیر آن قرار داد.

قیمت کف کاذب سنگی

قیمت “کف کاذب سنگی” با توجه به عوامل متعددی متغیر خواهد بود. از جمله مهمترین عواملی که در قیمت کف کاذب می‌تواند اثرگذار باشد برند سازنده است. هر چقدر که یک برند از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، قطعاً قیمت محصولات آن هم بالاتر خواهد رفت؛ اما این قیمت بالا را نباید تنها به سبب نام یک برند بدانیم، بلکه برندهایی که محبوب و معروف هستند برای تولید محصولات خود از بهترین متریال‌ها استفاده می‌کنند؛ از این رو هرچقدر که یک متریال بهتر و با کیفیت‌تر باشد، قطعاً هزینه‌های بیشتری هم برای تولیدکننده به بار می‌آورد و تمام این هزینه‌ها روی قیمت نهایی اثرگذار خواهد بود. مورد دوم در تعیین هزینه، متراژ انتخابی آن است. هر چه شما به متراژ بیشتری از کف کاذب سنگی نیاز داشته باشید، نیاز است هزینه‌های بیشتری نیز پرداخت کنید.

قیمت کف کاذب سنگی

خرید کف کاذب سنگی

حال که به سوالات متعددی در مورد اینکه کف کاذب سنگی چیست و چه خصوصیاتی دارد پاسخ داده‌ایم، لازم است تا در ارتباط با خرید این محصول هم صحبت کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر این روزها به فکر خرید کف کاذب هستید از کف کاذب سنگی به سبب زیبایی و مقاومتی که دارد استفاده کنید. علاوه بر این توصیه ما به شما خرید اینترنتی است. چراکه در خرید اینترنتی شما می‌توانید تمامی اجزای محصول را مورد بررسی قرار دهید و همیشه در این شیوه تخفیف‌هایی هم شامل حال شما خواهد شد. حتما در هنگام خرید کف کاذب سنگی دقت داشته باشید محصولات و قطعات آن دارای گارانتی داشته باشد و از بهترین متریال‌ها برای آن‌ها استفاده شده باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد اینکه کف کاذب سنگی چیست، چه مزایایی دارد و در چه مکان‌هایی می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد مباحثی را بیان کردیم. همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره داشتیم برای استفاده از کف کاذب سنگی بهتر است به فضای مورد نظر و محیطی که می‌خواهید آن را با استفاده از این کف زیبا کنید توجه داشته باشید. به عنوان مثال استفاده از کف کاذب سنگی در روف گاردن‌ها توصیه نمی‌شود؛ زیرا می‌تواند وزن سازه را افزایش دهد و این موضوعی خطرناک برای سازه‌هایی که از استحکام بالایی برخوردار نیستند، محسوب می‌شود. اگر در خصوص تهیه کف کاذب سنگی نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با مشاوران ما در نویسا ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این در ارتباط با فروش کف کاذب کارشناسان ما آماده هستند تا اطلاعات لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

Call Now Buttonمشاوره رایگان