آشنایی با کف کاذب روف گاردن

یکی از نکات مهم برای تهیه کف کاذب نوع مناسب آن است به صورتی که باید برای نصب آن همه شرایط را در نظر بگیریم کف کاذب روف گاردن باید به گونه‌ای انتخاب شود که در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی استحکام و مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد و به قول معروف کیفیت متریال در این شرایط، جزء موارد کلیدی و حائز اهمیت به شمار می‌آید. انواع مختلف کف‎های کاذب هرکدام به شکلی می‌توانند مناسب نصب و استفاده در فضای روف گاردن باشند، ولی بدون شک انتخاب زمانی هوشمندانه است که قبل از سفارش با فردی ماهر و باتجربه در این حوزه مشورت کنید که مشاورین ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

کف کاذب پی وی سی
خرید کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب روف گاردن

قبل از اینکه به  بررسی کف کاذب روف گاردن بپردازیم، بهتر است شما را با روف گاردن آشنا کنیم. روف گاردن به فضایی باز در پشت بام گفته می‌شود که با استفاده از پوشش گیاهان متنوع می‌توان از این فضا به نحو احسنت با استفاده از عناصر و ملزومات خاصی همچون کف مناسب و عایق در طولانی مدت استفاده کرد.

به روف گاردن بام سبز هم می‌گویند که در سطح آن انواع گیاهان مختلف در حال رشد هستند. امروزه اجرای کف کاذب روف گاردن را بسیار حائز اهمیت می‌دانند؛ چراکه یک نوع عایق گرمایی و سرمایی در ساختمان به شمار می‌آید و همچنین به افزایش عمر مفید پشت بام ساختمان کمک می‌کند. اهمیت این موضوع را هم نمی‌توان نادیده گرفت که روف گاردن بهترین گزینه برای کاهش آلودگی محیط‌زیست معرفی می‌شود.

کف کاذب روف گاردن

همه چیز درباره کف کاذب روف گاردن

انواع کف کاذب مناسب روف گاردن

شما در هنگام خرید کف کاذب روف گاردن قطعاً با انواع گوناگونی مواجه می‌شوید که هر نوع کفی نمی‌تواند برای استفاده در فضای روف گاردن مناسب باشد. به این دلیل که انواع کف‌های کاذب دارای متریالی خاص هستند. کف کاذب روف گاردن، قطعاً باید متریال خاصی داشته باشد که در طولانی مدت مشکلی را به وجود نیاورد و ماندگاری خوبی را به نمایش بگذارد.

 

کف کاذب چمن مصنوعی

کف کاذب چوبی

از جمله “کف کاذب روف گاردن” نوع چوبی آن است. به این دلیل که به زیباسازی سطح روف گاردن کمک می‌کند با هر نوع سبک معماری هم سازگاری خوبی را به نمایش می‌گذارد. ناگفته نماند که طرح‌های مختلفی را از کف کاذب چوبی می‌توان انتظار داشت. شما متنوع‌ترین کف‎های کاذب چوبی را می‌توانید به‌راحتی بیابید. البته معایبی همچون مقاومت پایین در برابر رطوبت را هم باید در نظر گرفت و همچنین احتمال خش افتادگی این نوع کف به صورت کاذب هم بالا خواهد بود.

کف کاذب پلاستیکی

برای سفارش کف کاذب روف گاردن متریال‌های پلاستیکی هم می‌توانند مناسب باشند. این متریال در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است و ماندگاری خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. ناگفته نماند که در کمترین زمان و با پایین‌ترین هزینه هم می‌توان به نصب این نوع کف به صورت کاذب پرداخت. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را هم می‌توان انتظار داشت که این خود نمی‌تواند مزیتی کمی به شمار آید. تنها ضعفی که دارد، ضعیف بودن در مقابل متریال‌های دیگر کف‌های کاذب است.

کف کاذب کامپوزیت

قیمت کف کاذب چمن مصنوعی بسیار اقتصادی و به صرفه است. جنس چمن مصنوعی یکی از متریال رایج و پراستفاده در روف گاردن به شمار می‌آید همچنین متقاضیان می توانند انواع مختلف کف های کاذب و قیمت کف کاذب از سایت آمازون را بررسی کنند زیرا قیمت ها با توجه به متریال به کار رفته می توانند متفاوت باشند. مصنوعی بودن این متریال سبب می‌شود که حساسیت خاصی را در محیط برای افراد به وجود نیاورد.

در مقابل انواع میکروب و باکتری هم این متریال، بسیار مقاوم و بادوام عملکرد خود را نشان می‌دهد. این انتظار را هم می‌توانید داشته باشید که در هر نوع شرایط آب و هوایی بتواند مقاومت و ماندگاری خود را به نحو احسنت به نمایش بگذارد. تنها ایرادی که برای این متریال می‌توان برشمرد، پلاستیکی بودن متریال آن است که به جذب گرما کمک می‌کند.

کف کاذب چمن مصنوعی

قیمت کف کاذب چمن مصنوعی بسیار اقتصادی و به صرفه است. جنس چمن مصنوعی یکی از متریال رایج و پراستفاده در روف گاردن به شمار می‌آید. مصنوعی بودن این متریال سبب می‌شود که حساسیت خاصی را در محیط برای افراد به وجود نیاورد.

در مقابل انواع میکروب و باکتری هم این متریال، بسیار مقاوم و بادوام عملکرد خود را نشان می‌دهد. این انتظار را هم می‌توانید داشته باشید که در هر نوع شرایط آب و هوایی بتواند مقاومت و ماندگاری خود را به نحو احسنت به نمایش بگذارد. تنها ایرادی که برای این متریال می‌توان برشمرد، پلاستیکی بودن متریال آن است که به جذب گرما کمک می‌کند.

 

کف کاذب چمن مصنوعی

کف کاذب pvc

کف کاذب روف گاردن می‌تواند از متریال پی وی سی ساخته شود که نگهداری بسیاری آسانی داشته باشد و در طرح و رنگ‌های مختلفی هم مورد کاربرد قرار می‌گیرد. نصب سریع و آسان این نوع کف را به صورت کاذب، یک مزیت می‎توان در نظر گرفت. در مقابل رطوبت قطعاً پی وی سی همیشه حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.  تنها ایرادی هم می‌توان به این متریال کف به صورت کاذب گرفت، هزینه اجرایی بالایی است که شاید برای برخی از افراد به عنوان ایراد هم محسوب نشود.

خرید کف کاذب روف گاردن

فروش کف کاذب در این مجموعه با قیمتی رقابتی را باید یک فرصت استثنایی در نظر بگیرید. فرصتی که شاید همیشه به دست نیاید. متریالی باکیفیت با قیمت مناسب، همگی جزء مؤلفه‌های اصلی این متریال به شمار می‌آید. بدون هیچ تعارفی اگر به هر دلیلی در مورد کیفیت و مرغوبیت کف‌های کاذب برای استفاده در روف گاردن، دچار شک و تردید خاصی هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا هرچه سریع‌تر پاسخ مناسبی را برای بر طرف کردن شک و تردید شما ارائه دهند.

خرید کف کاذب

قیمت کف کاذب روف گاردن

برای برآورد کف کاذب روف گاردن شما باید به متریال مورد نظر دقت کنید که به عنوان مثال متریالی همچون پی وی سی جزء متریال‌هایی به شمار می‌آید که قیمت اجرایی بالایی را باید محاسبه کنید. طرح و رنگ، کیفیت متریال و متراژی که مدنظر دارید، همگی جزء عوامل مؤثر در بررسی و برآورد قیمت کف‌های کاذب روف گاردن به شمار می‌آیند.

سخن پایانی

به بررسی انواع مناسب کف کاذب روف گاردن پرداخته‌ایم. بدون شک فضای روف گاردن زمانی زیبایی و ایمنی خود را تضمین می‌کند که از کفپوشی مناسب، برای ساخت آن استفاده کنید. در این بین، این مجموعه انواع کف‌های کاذب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند تا در طولانی مدت از انتخاب خود پشیمان و دلسرد نشوید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان