کف کاذب با روکش موکت چیست و ویژگی های آن

 مدل های مختلفی از کف های کاذب وجود دارند با متریال های گوناگون در این بین نوع دیگری از کف کاذب وجود دارد کف کاذب با روکش موکت چیست را می‌توان این‌گونه توضیح داد که این متریال با محیط زیست بسیار سازگاری دارد و جزء انواع کف‌های کاذبی است که روکش آن موکت بوده و ویژگی‌های خاصی را به خود اختصاص داده است که همین ویژگی‌ها، صد درصد دلیل اصلی مردم برای استقبال از این نوع کف به صورت کاذب به شمار می‌آید. در ادامه شما کاربران عزیز را بیشتر با این نوع کف مرغوب کاذب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کف کاذب
برای استعلام و قیمت و اطلاعات در مورد کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب با روکش موکت چیست

کف کاذب با روکش موکت چیست؟ از کف‌های کاذب با روکش موکت امروزه در اکثر ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌کنند. به این دلیل که نحوه نگهداری و رسیدگی به این نوع کف به صورت کاذب بسیار آسان است. حتی در بیشتر هتل‌ها و رستوران‌ها هم از این مدل کف استقبال می‌کنند. به هر حال محدودیتی برای استفاده از این نوع کف به صورت کاذب حقیقتاً وجود ندارد؛ چرا که برای فضاهای سربسته و روباز می‌توان به راحتی استفاده کرد. در بسیاری از مهدکودک‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، مراکز اداری، آموزشی و اداری هم می‌توان از این نوع کف استفاده کرد. احتمالاً متوجه شده‌اید که کاربرد کف کاذب با روکش موکت چیست.

همه چیز در مورد کف کاذب با روکش موکت

ویژگی های کف کاذب با روکش موکت

به نظر شما ویژگی‌های کف کاذب با روکش موکت چیست و چرا این نوع کف به صورت کاذب این چنین مورد استقبال مردم قرار گرفته است. به این علت که در اکثر اداره‌ها به عنوان کفپوش از این مدل استفاده می‌کنند. ما در ادامه به بررسی ویژگی‌های اصلی و کلیدی این مدل کف به صورت کاذب خواهیم پرداخت.
⦁ عایق صوتی
ویژگی کف کاذب با روکش موکت چیست را این چنین می‌توان برشمرد که می‌تواند یک عایق صوتی فوق العاده باشد. به هر حال با پیشرفت جمعیت آلودگی صوتی به یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات تبدیل شده است که کف کاذب عایق این مشکل را بر طرف خواهد کرد با این حساب این ویژگی را به هیچ وجه نمی‌توان ویژگی کمی در نظر گرفت که به آن توجه نکرده و این نوع کف را به صورت کاذب انتخاب نکنید.
⦁ ترمیم و تعویض پنل آسیب دیده
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان در نظر گرفت، این است که در صورت آسیب دیدگی پنل‌های کف کاذب به هیچ عنوان نیازی به ترمیم و یا تعویض کلیه پنل‌های این نوع کف نخواهد بود. بلکه می‌توانید تنها قسمتی که آسیب دیده است را ترمیم کنید. متأسفانه برخی از چنین ویژگی‌های این نوع کف مطلع نیستند و در هنگام خرید شاید با انواعی روبرو شوند که برای آن‌ها در این شرایط بسیار هزینه‌بر هستند.
⦁ نصب آسان
طبیعتاً شما در هنگام خرید کف کاذب به نحوه نصب آن‌هم بی‌توجه نیستید و سعی می‌کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که نصب قابل قبولی را ارائه می‌دهند و کاربرد کف کاذب را در نظر بگیرید نحوه نصب این نوع کف به 2 صورت چسب‌دار و بدون چسب است. با این حساب شما می‌توانید در هر مکانی به استفاده از کف‌های کاذب با روکش موکت بپردازید. بسیاری از کف‌های کاذب البته نامرغوب عملیات نصب را سخت و دشوار می‌کنند.
⦁ حفظ حرارت و گرما
اگر بخواهیم به یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای این سؤال یعنی “کف کاذب با روکش موکت چیست” اشاره‌کنیم، حفظ گرما و البته حرارت داخلی است. این چنین از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می‌آورد که بر فروش کف کاذب تاثیر مفیدی خواهد داشت. خصوصاً در فصول سرد سال، قطعاً این‌یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌آید. اتلاف انرژی صد درصد برای شما هزینه‌های گزافی را برآورد می‌کند و به همین دلیل از این نوع کف کاذب به هیچ عنوان چشم پوشی نکنید که در طولانی مدت ضرر نخواهید کرد.
⦁ تنوع در طرح و رنگ
تنوع در طرح و رنگ را نباید ویژگی کمی در نظر گرفت؛ چرا که شما در هر محلی قطعاً به رنگ‌های متفاوتی نیاز دارید. در محل کار یک نوع رنگ و در منزل رنگی دیگر می‌تواند جذابیت استفاده از کف‌های کاذب با روکش موکت را به نمایش بگذارد. عمدتاً در محل‌های پر رفت‌وآمد مانند محل‌های اداری، از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که آلودگی کمتری را به خود بگیرند و چندان کثیفی و آلودگی به چشم نیاید. به هر حال، انتخاب طرح و رنگ کف‌های کاذب با روکش موکت یک موضوع سلیقه‌ای است.
⦁ همخوانی با انواع دکوراسیون
حقیقتاً قیمت کف کاذب با روکش موکت با توجه به کیفیتی که دارد، بسیار منصفانه برآورد می‌شود و شما می‌توانید با هر نوع دکوراسیون و در هر مکانی به راحتی به ست و هماهنگی این موکت با اجزا و وسایل محل مورد نظر بپردازید. به هر حال برخی در محیط‌های اداری و برخی در منازل مسکونی از این نوع کف با چنین روکشی استفاده می‌کنند. به این دلیل که به راحتی هماهنگی و همخوانی خود را به رخ می‌کشد و این یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی و اصلی به شمار می‌آید.

ویژگی های کف کاذب با روکش موکت

خرید کف کاذب با روکش موکت

فروش کف کاذب را از مجموعه معتبر نقش نویسا بخواهید. کیفیت و قیمت مناسب دو مؤلفه اصلی برای انتخاب این شرکت است. فرایند خرید کف کاذب در این مجموعه به این صورت است که شما در ابتدا با تیم فروش تماس گرفته و با کارشناسان مشورت می‌کنید تا در مرحله بعدی از خدمات ارسال و نصب انواع مختلفی از کف کاذب بتوانید بهره‌مند شوید و این نکته را به خاطر داشته باشید که مشتریان راضی از این مجموعه کم نیستند و با 11 سال تجربه کاری و 120 نفر نیروی متخصص و مجرب شمارا از انتخابی که دارید پشیمان نخواهد کرد. سفارش آنلاین برای شما هزینه واسطه را در بین ندارد و به همین دلیل است که شما قیمت واقعی محصول مورد نظر را می‌پردازید.

خرید کف کاذب با روکش موکت

سخن پایانی

در مورد این مسئله که کف کاذب با روکش موکت چیست سعی کرده‌ایم به صورت واضح و به شکلی که از حوصله کاربر خارج نباشد با شما صحبت کنیم. شرکت نقش نویسا به عنوان مجموعه‌ای باسابقه، این نوع کف مرغوب کاذب را با قیمتی رقابتی عرضه می‌کند و شما از خدمات نصب و اجرای این کف هم می‌توانید در محل استفاده کنید. به هر حال خدمات آنلاین همیشه معقولانه‌تر هستند؛ چرا که بدون واسطه و کاملاً مستقیم این خدمات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کف با روکش موکت و کاذب با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان