کف کاذب آنتی استاتیک و ویژگی های آن

کف کاذب آنتی استاتیک چیست سؤال شما و بسیاری از کاربران دیگر احتمالاً باشد. امروزه استفاده از انواع کف کاذب به دلایل مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. در این میان، کف‌های کاذب آنتی استاتیک به دلیل کاربرد، ویژگی‌ها و همچنین مراحل اجرایی بسیار آسان، این‌چنین مورد توجه قرار گرفته است؛ به همین دلیل، ما تصمیم گرفته‌ایم در ادامه به بررسی کف کاذب آنتی استاتیک بپردازیم.

استعلام قیمت کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کف کاذب آنتی استاتیک چیست

کف کاذب آنتی استاتیک چیست را باید زمانی توضیح داد که شما بدانید کف استاتیک چیست. کف‌های کاذب استاتیک (اتلاف کننده) یک سری خصوصیات مقاومت الکتریکی را درون خود جای داده است که واحد محاسبه آن مقاومت با اهم است. کف‌های کاذب ضد استاتیک (کف کاذب ESD) می‌شناسند. به این دلیل که کف اگر به پایین‌ترین نقطه پتانسیل وصل شود، باعث تلف شدن جریان خواهد شد. این جریان را مقاومت اهم بین اهم 5و 9 اهم 10 می‌تواند مشخص کند.

حال نوبت بررسی کف‎های کاذب آنتی استاتیک می‌رسد. این نوع کف را در مکانی می‌توان نصب کرد که نباید تخلیه الکترواستاتیک انجام پذیرد. آنتی استاتیک به این معنی است که از جمع شدن الکتریسیته ساکن در یک محل بتوان جلوگیری کرد. کف‌ کاذب آنتی استاتیک باعث می‌شود تا در زندگی روزمره خود بتوانیم با تخلیه انرژی الکتریسیته روبرو شویم. در برخی از فضاها برخی اقدامات می‌تواند خطرناک و غیرمنتظره باشد که این مشکلاتی را به وجود می‎آورد. به‌عنوان مثال کاربرد تجهیزات الکترونیکی در اتاق سرور به پرش فیوز منجر می‌شود و همین امر به هارد آسیب جدی وارد می‌کند و باید با خاموش سرور هم روبرو شوید که بدترین حالتی که می‌توان در نظر گرفت، قطعاً برق گرفتگی خواهد بود

ویژگی کف کاذب

همه چیز درباره کف کاذب آنتی استاتیک

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک

هرگاه به فکر خرید کف کاذب باشید، باید بدانید که کف مورد نظر چه موارد استفاده‎ای دارد. در مراکز تشخیصی، بخش مراقبت ویژه و آزمایشگاه‌ها استفاده از کف‌های کاذب آنتی استاتیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد همچنین خرید کف کاذب بسیار مهم است باید قبل آن اطلاعات کافی درباره انواع کف کاذب را داشته باشید حتی در مراکزی مانند ارتباطات، سرور و کامپیوتر هم می‌توان از این نوع کف استفاده کرد. در ایستگاه‌های مترو، ایستگاه ارتباطی مایکروویو و ایستگاه زمینی ماهواره و بسیاری از مکانه‌ای دیگر می‌توان از این نوع کف استفاده کرد. با این موارد استفاده متوجه شده ایده که کف کاذب آنتی استاتیک چیست؟

ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک

به نظر شما ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک چیست؟

اولین و مهم‌ترین ویژگی که می‌توان در نظر گرفت، مقاومت بسیار بالایی است که این نوع کف کاذب در برابر ضربه و حتی خوردگی از خود نشان می‌دهد. وزن بسیار سبک را هم می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی کف کاذب آنتی استاتیک و اهمیت کف کاذب معرفی کرد. وزن سبک کف کاذبی همچون آنتی استاتیک به حمل‌ونقل آسان آن اشاره می‌کند و همین امر باعث خواهد شد که شما کمترین هزینه برای حمل آن پرداخت کنید.

شما از این نوع کف حتی در فضای باز هم می‌توانید استفاده کنید که این خود یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌آید. به این دلیل که روکش بسیار خوب و قابل قبولی دارد و مقاومت این نوع کف را تضمین می‌کند. در برابر اکسیده شدن هم کف کاذب آنتی استاتیک حرفه‌ای زیادی برای گفتن دارد.

شما با استفاده از این نوع کف می‌توانید به تأسیسات زیر کف کاذب هم دسترسی داشته باشید؛ همچنین تنظیم پایه‌ها و قابلیتی مانند رگلاژ را هم نمی‌توان نادیده گرفت. در برابر فشار نقطه‌ای هم این مدل کف بسیار مستحکم عمل می کند. چنانچه روکش‌ها فرسوده و مستهلک شوند، به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد.

مراحل اجرای کف کاذب انتی استاتیک

مراحل اجرای کف کاذب آنتی استاتیک

در هنگام برآورد قیمت کف کاذب به این موضوع دقت کنید که اگر کف مورد نظر کیفیت قابل قبولی نداشته باشد، عملاً خرید شما نمی‌تواند در طولانی مدت به نحو احسنت نیاز شما را برآورده کند و چه بسا خسارت‌های جدی برجا بگذارد؛ به همین دلیل بهتر است در مورد مراحل اجرای کف‌های کاذب با شما صحبتی داشته باشیم همچنین فروش کف کاذب به دلیل کیفیت بالای آن از وضعیت خوبی برخوردار است و متقاضیان آن می توانند به راحتی و با خیال راحت تهیه کنند.

اولین مرحله شامل آماده‌سازی سطحی است که مدنظر شما قرار گرفته است. سپس نوبت به مرحله آماده‌سازی مواد می‌رسد. حال نوبت آن رسیده است که لایه میانی را آماده کنید و نوار مسی را قرار دهید. در حال حاضر نوبت به اجرای پرایمر آنتی استاتیک رسیده است تا بتوانید لایه پایانی را آماده کنید. توجه داشته باشید که سطح مورد نظر باید کاملاً خشک و تمیز باشد. خاطر نشان می‌کنیم که نوار مسی امروزه در عرض و ضخامت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. حتی می‌توان گفت پرایمر آنتی استاتیک هم دوجزئی است و دلیل استفاده از پرایمر می‌تواند رسانا بودن الکتریکی آن باشد.

خرید کف کاذب آنتی استاتیک

در ادامه کف کاذب آنتی استاتیک چیست باید گفت فروش کف کاذب به این دلیل این‌چنین مورد توجه قرار گرفته است که مردم به مزایا و ویژگی چنین محصولاتی پی برده‌اند. کف کاذب در انواع مختلفی همچون کف کاذب پشت بام  مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی نوع آنتی استاتیک آن شاید بیشتر مورد توجه قرار واستفاده عموم قرار می‌گیرد؛هنگام براورد قیمت کف کاذب توجه داشته باشید که انواع کف کاذب  چرا که در برابر نوسانات برق و جریانات الکتریکی می‌تواند حفاظت خوبی را به رخ بکشد. با این وجود توصیه ما به شما این است که سعی کنید در هنگام خرید این نوع کف به کیفیت توجه بیشتری داشته باشید؛ چرا که تنها کیفیت ضامن بقای محصول در طولانی مدت است. اگر قیمت ملاک انتخاب شما باشد، چه بسا در کوتاه مدت با مشکلات و خرابی‌های هزینه‌بر زیادی روبرو شوید که امروزه با وجود مجموعه‌های این‌چنینی شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را انتخاب و سپس به خرید آن به صورت بدون واسطه و مستقیم بپردازید.

خرید کف کاذب انتی استاتیک

سخن پایانی

بسیاری از کاربران از مشاورین این مجموعه سؤالاتی در این حوزه مطرح می‌کنند که ویژگی‌ها، مراحل اجرا و کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک چیست و چرا این‌چنین مورد استقبال و کاربرد قرار گرفته است. به صورت مختصر و مفید به این مبحث پرداخته‌ایم که کف‌های کاذب چرا این‌گونه مورد استقبال قرار گرفته‌اند.شما می‌توانید با توجه به آن‌چه گفته شد و هم‌چنین نیاز خود یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید؛ به همین دلیل، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید تا بدون دغدغه و یا نگرانی بابت کیفیت خدمات سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعی کنید. هدف اصلی این مجموعه کیفیت خدمات و کسب رضایت مشتریان است.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان