انواع کاربرد کف کاذب چیست؟

 کف کاذب در بسیاری از موارد استفاده می شود کاربرد کف کاذب امروزه در حوزه‌های گوناگون مانند بهداشتی، کشاورزی، خانگی، صنعتی و… هم ورود کرده است. مهم نیست چه مکانی را انتخاب کنید، قطعاً می‌توانید از انواع کف کاذب برای مکان مورد نظر خود استفاده کنید. البته باید با انواع کف به صورت کاذب آشنا باشید و هدف خود را از خرید مشخص کنید که بتوانید به صورت هوشمندانه از موارد استفاده آن بهره‌مند شوید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

کاربرد کف کاذب در کشاورزی
فروش کف کاذب
برای فروش کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

کاربرد کف کاذب

دلیل بسیاری از افراد در هنگام خرید کف کاذب بدون شک زیبایی بخشیدن به محیط پیرامون خود است. فرقی ندارد که این محیط حیاط خانه باشد و یا یک فضای اداری، برای هر محیطی انواع کف‎های کاذب، کاربرد کف کاذب خود را به رخ می‌کشند و می‌توانند نظم و چینش قابل قبولی را به وجود آورند. برای بسیاری از محیط‌ها کاری قطعاً دکوراسیون داخلی و خارجی یک موضوع مهم و کلیدی برای جذب مشتری به حساب می‌آید و به همین خاطر، امروزه کف‌های کاذب را در انواع مختلفی تولید و به فروش می‌رسانند. برخی این‌گونه فکر می‌کنند که در دکوراسیون تنها دیوار‌ها یا عناصر تزئینی می‌توانند مؤثر باشند،کاربرد کف کاذب می تواند چشمگیر تر باشد.

کاربرد کف کاذب

همه چیز درباره کاربرد کف کاذب

تهویه خنک کننده

در مکان‌های گوناگونی که از تجهیزات خاصی استفاده می‌کنند، زمانی که این تجهیزات هم‌زمان یک فرایند را مدیریت می‌کنند، احتمال دمای زیادی را متحمل می‌شوند و به همین دلیل، باید از یک سیستم تهویه مطمئن در این‌چنین مکان‌هایی استفاده کرد.

کاربرد کف کاذب برای ایجاد سیستم تهویه خنک کننده هم از جمله موارد استفاده بسیار ضروری در حوزه‌های گوناگون کاری به شمار می‌آید. این‌گونه است که می‌توان تجهیزات مربوطه را به صورت استاندارد مورد استفاده و کاربرد قرار داد.

کف کاذب فولادی

پوشش محافظت کننده

یکی دیگر از “کاربرد کف کاذب” که می‌توان در نظر گرفت، پوشش دادن تجهیزات و تأسیسات است. به این دلیل که اگر کابل‌ها و سیم‌ها به امان خدا رها شوند، قطعاً در کوتاه مدت علاوه بر این‌که زمینه‎‎ ساز ایجاد خسارت‎های مالی بسیاری می‌شوند و باید به خرید مجدد آن‌ها فکر کرد، چه بسا حوادث هولناکی را هم به وجود آورند و با این حساب، پوشش دادن تجهیزات یکی از مهم‌ترین موارد کاربرد کف کاذب به شمار می‌آید. همچنین استرینگر یکی از اجزای مهم کف کاذب می باشد و برای دیدن نمونه های آن می توان به خرید استرینگر از سایت علی بابا اشاره کرد از استرینگر جهت ایجاد پایداری در کف کاذب استفاده می شود و از جنس گالوانیزه است توجه داشته باشید برای نصب استرینگر به پیچ و مهره نیاز است.  بسیار دیده شده است که افراد هنگام تردد متأسفانه با این تجهیزات که شامل کابل‌ها و سیم‌ها می‌شود برخورد داشته و آسیب‎های فراوانی را وارد کرده‌اند. حتی می‌توان این‌چنین گفت که به سادگی افراد به تجهیزات و تأسیسات زیر کف هم می‌توانند دسترسی داشته باشند. با این اوصاف کاملاً طبیعی است که عمر تجهیزات و تأسیسات زیر کف قطعاً افزایش پیدا می‌کند و از هزینه‌های تعمیراتی و جانبی به شدت کم خواهد کرد.

انتقال دهنده گرما و رطوبت

از جمله موارد کاربرد کف کاذب می‌تواند انتقال‌دهنده گرما و رطوبت باشد. به این شکل که کف‌ها اکثراً ارتفاع زیادی ندارند و حتی ضخامت آن‌چنانی را هم نمی‌توان در نظر گرفت و این‌گونه است که می‌توان به انتقال گرما و رطوبت از این طریق مطمئن بود.

کف‎های کاذبی که از چوب، پنبه، پارکت یا حتی سرامیک ساخته می‌شوند در این دسته جای می‌گیرند. البته ناگفته نماند برای سازه‌هایی که قادر به تحمل وزن زیادی نیستند، این نوع کف پیشنهاد تیم ماهر و مجرب ما نخواهد بود. عایق صدا هم می‌تواند در این بین یک کاربرد بسیار ویژه به شمار آید.

خرید کف کاذب

منتقل کننده آب های سطحی

شاید باور نکنید ولی قیمت کف کاذب دقیقاً با توجه به کاربردی که ارائه می‌دهد هم می‌تواند متغیر باشد. برخی از کف‎ های کاذب قادر به انتقال آب‌های سطحی، ماسه و خاک هستند. طبیعتاً ویژگی خاصی سبب شده است که این‌چنین قابلیتی به وجود آید و قیمت متفاوتی را باید برآورد کرد. همچنین این موارد نیز در رابطه با کف کاذب پشت بام نیز صدق میکند این نوع کف کاذب مقاوم در برابر تمامی شرایط جوی هوا و تحمل وزن بالا است و روی ساختار کف اصلی حیاط یا پشت بام نصب می شود.

در بسیاری از مواقع در آزمایشگاه‌ها، سالن‌هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند، کارخانه‌های مربوط به مواد غذایی و حتی دارویی از کف‎های کاذبی استفاده می‌کنند که مشبک یا درزدار باشند. پیرامون استخرهای عمومی، شخصی و ورزشی را هم با نصب این نوع کف می‌توان با ایمنی بالایی به نمایش گذاشت.

تایل‌های پلاستیکی که البته اغلب ممکن است از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشند از جمله ویژگی‌های کف‌های کاذب مناسب این‌چنینی به شمار می‌آیند. حتی پایه‌ای که برای کاربرد کف کاذب به این شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد، آلومینیومی، پلاستیکی و یا شاید فولادی باشد. این نوع کف عمدتاً ثابت بوده و حتی برای فضای آزاد هم مناسب است.

کف کاذب فولادی

کاربرد کف کاذب در کشاورزی

خدمات فروش کف کاذب برای آن دسته از عزیزانی که در حوزه کشاورزی فعال هستند را هم نمی‌توان نادیده گرفت. شناخت و استفاده از تجهیزاتی که بتوانند عملیات کشاورزی را به نحو احسنت مدیریت کنند هم خالی از لطف نیست. در این بین، کف‌های کاذبی وجود دارند که برای گلخانه‌های مکانیزه بسیار کاربردی معرفی می‌شوند که قابلیت کف برای انتقال آب بی‌نظیر است و دسترسی به سیستم لوله کشی را هم بسیار آسان می‌کند. این‌گونه ساختار گلخانه هم به زیبایی هرچه بیشتر به نمایش درخواهد آمد.

خرید انواع کف کاذب

با توجه به مواردی که برای کاربرد کف کاذب بیان کرده‌ایم، قطعاً شما ترغیب به سفارش و خرید انواع گوناگون آن شده‌اید. لازم نیست دغدغه خاصی داشته باشید؛ چرا که شرکت معتبر و باسابقه نویسا به عنوان یک شرکت ارائه دهنده انواع کف به صورت کاذب، خدماتی ایده‌آل و استاندارد را با قیمتی مطمئن و رقابتی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. کیفیت بالا، قیمت مناسب، کادر مجرب و ماهر در کنار سرعت نصب بالا از جمله مؤلفه‌هایی به شمار می‌آیند که برای انتخاب این شرکت می‌توانید در دنیای وب در نظر بگیرید. حقیقتاً خدمات آنلاین به صورت مستقیم به نفع شماست تا قیمت واقعی خدمات را پرداخت کنید و هزینه‌ای بابت واسطه را در این میان، برآورد نکنید و در طولانی مدت از انتخاب و خرید خود به صورت مقرون به صرفه لذت ببرید.

 

سخن پایانی

همان‌طور که در مورد کاربرد کف کاذب گفته شد، شما می‌توانید برای فضاهای گوناگون و حوزه‌های کاری و غیر کاری مختلف از انواع کف به صورت کاذب بدون هیچ‌گونه دغدغه و استرس خاطری استفاده کنید. تنها کافی است با کارشناسان ما در مجموعه نویسا در ارتباط باشید و در مورد خدماتی که مایل به دریافت آن هستید، چنانچه سؤال و پرسش خاصی دارید را جویا شوید و با خیالی آسوده به سفارش خدمات مورد نظر خود اقدام کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان