استرینگر کف کاذب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کف کاذب قطعات متفاوتی و مختلفی دارند که ممکن است عده ای با آنها آشنا نباشند اینکه  استرینگر کف کاذب چیست؟ شاید یکی از سوالات شما هم که تازه به دنیای اجرای کف کاذب پیوسته اید، باشد. برای اجرای کف کاذب از اجزای مختلف باید کمک گرفته شود تا کار با بهترین شکل ممکن به اتمام برسد. کف کاذب از جمله سازه هایی است که روی کف اتاق یا محل هایی که امکان عبور سیم و لوله وجود دارد اجرا خواهد شد. هر کف کاذب از سه بخش تشکیل می شود که یکی از این بخش ها استرینگر است. در این مقاله از سری مقالات نویسا سعی داریم شما را بیشتر با استرینگر کف کاذب آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

قطعات کف کاذب
استعلام قیمت کف کاذب
برای استعلام و قیمت و خرید کف کاذب با مشاورین ما در ارتباط باشید
نویسا فلور

استرینگر کف کاذب چیست

استرینگر کف کاذب چیست؟ استرینگر کف کاذب از جمله مهمترین اجزایی است که در اجرای کف کاذب نقش دارد. در سیستم های کف کاذب در صورتی که از استرینگر استفاده نکنند، مشکلات فراوانی را در اجرا به وجود می آورند. به عبارتی می توانیم بگوییم استرینگر، کف کاذب را همچون یک شبکه یکپارچه می کند و فشارهایی که روی این کف به وجود می آید را به آسانی دفع خواهد کرد. در ادامه مطلب استرینگر چیست؟ خواهیم فهید که این استرینگرهای فلزی هستند که می توانند یک شبکه اصلی را به وجود آورند و به عبارتی همچون یک خط کش عمل می کنند. این قطعه موجب می شود پایداری جانبی در کف کاذب بیشتر شود. استرینگرها روی کلاهک پایه سیستم کف کاذب جای می گیرند و با قرارگیری و اتصال دو طرفه به کلاهک نقش بسیار مهمی را در اجرای کف کاذب ایفا خواهند کرد.

همه چیز درباره استرینگر کف کاذب

ویژگی های استرینگر کف کاذب

استرینگر کف کاذب چیست را پاسخ دادیم و حالا نوبت به آن رسیده که در ارتباط با ویژگی هایی که دارد کمی صحبت کنیم تا پیش از خرید کف کاذب به اهمیت این محصول پی ببرید. از جمله مهمترین ویژگی هایی که می توانیم برای استرینگر در سیستم کف کاذب از آن یاد کنیم موارد زیر هستند:

ظاهر استرینگر

 حالا بیشتر با موضوع استرینگر چیست آشنا شده اید.به صورت متداول استرینگرها در کف کاذب ۵۶.۶ سانتی متر بوده و سطح مقطعی که این قوطی ها دارند ۲×۳ است. وزن استرینگرها تقریباً ۳۰۰تا۴۵۰ گرم بوده و از ضخامتی ۰.۷ میلی متری برخوردار هستند.

ظاهر استرینگر

جنس استرینگر

معمولاً جنس که برای استرینگرها در نظر گرفته می شود، گالوانیزه است. گالوانیزه یکی از مراحل پوشش دهی بوده و می تواند خواص زیادی را به فلز بیفزاید. گالوانیزه موجب خواهد شد که قطعه هایی که به وسیله آن تولید می شوند در برابر خوردگی مقاوم تر از خود نشان دهند و در برابر رطوبت به آسانی خراب نشوند از این رو عمر استرینگر ها بالا است و برای اجرای کف کاذب از آن استفاده می کنند.

مزایای استفاده از استرینگر برای کف کاذب

با توجه به ویژگی هایی که برای استرینگر عنوان کردیم، شاید بهتر باشد در ارتباط با مزایایی که این وسیله در هنگام اجرای سیستم کف کاذب دارد هم کمی صحبت کنیم و اشاره ای هم به این مزایا داشته باشیم. از جمله مهمترین مزایای استفاده از استرینگر در کف کاذب موارد زیر هستند:
⦁ استرینگر کف کاذب مانع از حرکت هایی که به سبب رفت و آمد روی ساختار کف کاذب می شود، خواهد شد و اجازه حرکت هایی که اثر منفی روی کف کاذب دارند را نخواهد داد.
⦁ مهمترین نقشی که استرینگرهای کف کاذب دارند، این است که فاصله بین پایه ها را حفظ خواهند کرد. برخی از مدل ها همچون کف کاذب چوب و کف کاذب آلومینیوم در شیوه های اجرایی خود، بیشترین استفاده از این مزیت استرینگر را خواهند کرد.
⦁ در کف کاذب فولادی استفاده از استرینگرها می تواند باعث ایجاد بستری برای قرارگیری پنل کف کاذب باشد. این مدل اجرایی یعنی کف کاذب فولادی نسبت به دیگر مدل ها کمتر بوده و خطراتی همچون سقوط کاربر را بسیار کاهش خواهد داد.

ساختار استرینگر

حال که پاسخ “استرینگر کف کاذب” چیست را برای شما بیان کردیم نوبت به بررسی ساختار آن رسیده است. استرینگرها جنس فولاد آبکاری شده یا همان گالوانیزه را دارند. برخی از آنها هم از آلومینیوم ساخته می شوند. برای تولید استرینگر ورق گالوانیزه، در فرایندی با برشکاری شکلی همچون ناودان را به خود می گیرد. پس از آن دو سر استرینگر را سوراخ می کنند و پین فلزی روی استرینگر هر چه خواهد شد تا روی کلاهک پیچ مهره شود. نصب آنها روی کلاهک موجب یکپارچگی پایه ها و مقاومت و تثبیت شان خواهد شد. زمانی که استرینگرها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، می توانند یک شبکه پیوسته را به وجود آورند.
در برخی از استرینگرها فوم آکوستیک به کار می برند؛ زیرا مزیت های فراوانی دارد که مهمترین آن این است که زمانی که شخصی روی کف کاذب راه می رود این احساس را ندارد که زیر پای او خالی است. علاوه بر این زیبایی کف کاذب را هم افزایش خواهد داد.

ساختار استرینگر

قیمت استرینگر کف کاذب

در زمان بررسی قیمت کف کاذب یکی از موضوعاتی که ذهن خریداران را به خود درگیر می کند، قیمتی است که استرینگرها دارند. هزینه ای که باید برای خرید استرینگر پرداخت شود، با توجه به اینکه از چه برندی قصد و خریداری دارید، در چه زمانی می خواهید آن را تهیه کنید و اینکه نیاز به چه ابعادی از آن را دارید قطعاً متغیر خواهد بود. پیش از اینکه به سراغ خرید بروید حتما بررسی های لازم را در ارتباط با نیازتان انجام دهید و بر اساس آن دست به خرید بزنید.

سخن پایانی درباره استرینگر کف کاذب

استرینگر کف کاذب چیست را به شما پاسخ دادیم و هر آنچه که در ارتباط با این محصول نیز بود را بیان کردیم. استرینگرها از محصولاتی بوده که برای اجرای کف کاذب بسیار مهم هستند و نقش اساسی را در این سیستم ایفا می کنند. با توجه به اینکه استرینگرها موجب می شوند تا هیچ فاصله ای میان تایل ها به وجود نیاید و کف کاذب مقاومت خوبی را از خود نشان دهد، پس نمی توان که سرسری از کنار آنها گذشت. برای تهیه این محصول لازم است با متخصصان و کارشناسانی که در این عرصه فعالیت دارند مشورتی داشته باشید. ما در سایت نویسا آماده هستیم سوالات شما را در زمینه فروش کف کاذب پاسخگو باشیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با استرینگر کف کاذب به شما ارائه دهیم. اگر تاکنون از استرینگر کف کاذب استفاده کرده اید و نظری در ارتباط با آن دارید تجربیات خود را لطفاً با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Call Now Buttonمشاوره رایگان